Friday, February 20, 2009

Snooker

alooo...kali ni aku update aktivity photography aku di salah sebuah pusat snooker terbaik di KL...hehe...nk dijadikn cerite, aku last saturday g laaa lepak jumpe membe course mate/ housemate aku iaitu gart yg sekarang dah berkerjaya menjage keamanan negara(Inspektor Sahab) ngan lg sorg kwn aku abg besar farid(kalo ade pape masalah leh contect die)...hahaha...kasi paku cket.. dak UTEM gak laaa....so lepak tgh ari...panas...then kami pon g laaa men snooker...kalo bab snooker nih, aku mmg da lame x sentuh rrrr walaupon suatu mase dulu mmg sehari 2 kali men snooker(time matrix dulu rrr)....hahah...smbil dieorg men, aku pon shoot rrr moment2 mane yg patut....so lyn!!







2 comments:

mistazap said...

huuufff...abg gart beraksi siot...
dasat zane....
mmg snap for a moment btol la...
terangkat abes btol aku dbuatnyer...heheh

Anonymous said...

haha...pic standard...biase je beb....

Post a Comment