Tuesday, February 3, 2009

Kuala Lumpur - Sg. Petani

salammzzz......ni aku nk update tuk pengembaraan aku, daus, emie, paklan(1 gayung,1 fatani,2 cekak) and yang tersayang my zura...tujuan sebenar adalah untuk test bj kawin aku kt SP...tp da daus gigil nk snap moment kt area penang, aku angkut skali dieorg g utara....dan2 je tuduh daus yg gigil...padehal aku yg gigil...hehe....perjalanan dari KL hanye kami bertiga....bertolak pas keje dlm kol 6 ptg...smpai kol 10.30 mlm...zura mmg da ade kt baling(cuti skolah CNY) and pak lan cuti musin salju sonata.....hahah...lame x jumpe pak lan...perangai mmg da jadi mcm org jepun...tp perangai yg mcm ne, x leh rrr nk cite kt cni...hahahaha....percutian 3 hari 2 mlm...kami menetap kt Sg. Petani....hotel Dzarif yg cari.....sbb die org SP....tmn ria...die cari hotel tuk kami pon kat are tmn ria... but really good hotel...so lyn pic bwh ni!!!...

Pendekar berempat!!!! ....perut barai.....



Daus Lagend...
zanezura....

Kuala Kangsar...Masjid Ubudiah..

Emie still meratapi peristiwe Nikon D40 lemas di Sungai Gabai...

Pantai Bt Feringgi.....

Padang Kota Lama.....

Penginapan kami.....

Kucing hutan (emie) in action......

Emie posing manje....WTF...

zura......

aksi anak kapal Francis Light!!!!
me n zura.....

4 comments:

mistazap said...

yeah...zane da update blog...
dasat ler...
pandai ko sial ajk emie...
jdik model macho man ko...
mntapla...
tambah ader lam plak mmg model sonata musim salju la...
mmg cam sial 'pndekar berempat prut barai'...

ReD MaryJane said...

hey u got nice shoot bro..u shud go padang kota area at nite..been there sgt shantekkk..oso penang road..cantek utk snap2..kipidap man!!

YantieZhafri said...

cantek gmbr!
wahhh da try bj pengantin...da dekatttt nih...
jeng jeng jenggggg~

hehe ;)

Anonymous said...

to ikin : aku x sempat nk g waktu mlm...next time rrr....

to zap: pic pendekar tu mmg terbaik shiall...zura yg snap...hehe..

to yanty: tunggu laaa nnti aku bg kad jemputan

Post a Comment